Lite för varmt för milspromenad idag.

Var på promenad förut till centrum för att köpa svarta pärlor så jag kunde göra klart min tavla med rosor. 6km ena vägen till Panduro, å soligt å varmt ute så värmen höll på ta död på mig på vägen hem.. Trots att jag köpte 7dl Bon aqua till hemvägen men den hjälpte inte så mycket. Jag överlevde iallafall för här sitter jag nu :) Tavlan är klar åxå, får se om jag får ut den lite senare å en tidigare tavla som jag gjort på J å mig. Får se om jag kommer på hur man kan lägga in bilder med mobilen åxå. Texten trixade jag iallafall till så nu fungerar det att blogga från mobilen.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Nu är Fredrik i Valbo och shoppar, så snart är han här... Då ska han och jag åka och handla tänkte jag, men det vet inte han, he he....

2011-07-28 @ 17:27:19
Postat av: Vicki

Hehe ok :)

2011-07-28 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0