Det är skönt med ensamhet

Väldigt skön dag idag fatiskt, fast det regnar ute.. men det betyder ju bara att det är svalt ute och inne. Det kan vara lite skönt ibland åxå.
Ensam den här helgen, å det var faktiskt åxå skönt med lite ensamhet. Känns som man slappnar av till 100% då, annars kanske man bara kommer ner på 95 eller nåt :)
Det är inte samma sak som när man ensam, allt är tyst.. man väljer själv om man vill att det ska vara ljud på eller inte..
Blev baugette till lunch idag, med curry och tomater.
Det finns ju så mycket olika sorters röror att välja på, så det går ju lätt att göra en kul pickick med en massa olika bröd å smaker på.
Inte så våldsamt dyrt heller för en sån ask med röra i, å det är ganska mycket.

Annars så håller jag på att försöka förstå mig på min nya mobil. Igår var det bara yrigt å virrigt så jag nästan ångrade mig att jag är tvungen att följa med i mobilutvecklingen haha
Men idag så känns lite bättre, har fått sova på allting så nu har det lagt sig lite mera på plats. Men det är inte lätt att förstå sig på alla det olika sätten att ta sig ut på internet med en mobil. Alla förkortningar som gör att man bara blir trött...
Men det klarnar nog snart.. har iallafall kommit en liten bit på väg sedan igår då jag satte igång den för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0