Lite upp.. å så lite ner..

Det har inte hänt så överdrivet mycket den senaste tiden, å jag gillar egentligen inte att göra ett inlägg om jag inte har nåt någorlunda intressant att berätta om.
Därav det långa mellanrummet mellan inläggen.
Så.. vad händer just nu, jo vi försöker att få tag i en billig utlandsresa, det gick rätt så bra tills dom höjde den vi hade spanat in, med 1000kr uppåt..
Så vi avaktar väl lite får se vad som händer, kanske dyker upp nåt annat. Risken är väl att det kan ta slut, men då får vi väl hitta på nåt annat då.
Känner mig väl inte så överdrivet på topp just nu, borde egentligen inte klaga eftersom jag i stort sett inte har nåt att klaga på.. men det är lätt hänt att saker kryper in i ens undermedvetna trots allt.
Arbetsintervjuer som inte gått så bra, det tar väl lite på psyket.. det är ju trots allt MIG dom inte väljer. Men jag tar ett litet break från det där nu för jag kommer knappast göra en bra intervju nu när jag fått nej två ggr på tre veckor.. Tjohoo.. det går bra för mig just nu..
Får väl vara Adecco trogen ett tag till, förhoppningsvis så hamnar jag på ett ställe till hösten där det fattas folk hela tiden.
Börjar även bli drygt att hoppa runt på olika dagis hela veckorna.. det är jävligt påfrestande det med.
Så jag hoppas det ser lite ljusare ut till hösten.
En resa hade ju lättat upp lite allt möjligt just nu.. så man får väl hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0