Mobiltrassel

Man får ha en hel hög med tålamod när man ska köpa en mobil på internet.
Hittade först en till bra pris, vit var den. Funderade - Ska jag ha vit eller svart mobil?
Upptäckte sen att jag inte behövde fundera så länge för köpte jag den vita så kunde jag nog inte vara säker på att jag fick en mobil med nordiska tecken, och å, ä och ö kan ju vara rätt bra att ha..
Så då sket det sig med den vita.
Sen såg jag en annan billig mobil hos net.on.net, som tydligen hade engelska tecken men norsk meny.. men fortfarande så är å, ä och ö rätt bra när man är svensk :)
Så jag beställer min mobil hos dustinhome istället.. slipper jag vara orolig att nåt blir fel.
Snart kommer den i vilket fall som helst.. :)

Kommentarer
Postat av: Mamman

Det var ju synd.. annars hade jag kanske fått lite pengar tillbaka he he.....

Postat av: Vicki

Nej jag beställde en billigare variant iallafall. Men det blev bara 100kr över iallafall hehe

Såg ju nu att det finns massor av alternativ till att ändra språket å det är många som gör så.

Dom programmen är gratis att ladda ner.. så nu är den beställd å det ska bli intressant å se när den kommer. Kommer nog inte fatta mycket i början, det är ju så mycket finesser.

2011-06-07 @ 23:34:01
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0