Nosade in en REA :)

Nu är det rätt så slut på dagis-tiden innan hösten så nu blir det antagligen så att man får byta jobb till butik ett tag. Men så kom jag på att jag har ju ingenting att ta på mig för ett sånt jobb, för det första så har jag kanske EN tröja som skulle passa att ha. Å resten är urtvättat eller noppigt, utslitet. Skulle jag ta på mig nåt från min nuvarande garderob så skulle jag nog bara ha jobb max en dag på samma ställe..
Så därför så åkte jag in till stan för att handla hem lite nya fräscha tröjor.
Kliver av trikken å får syn på Cubus, som jag hade tänkt innan att jag skulle kolla in.
Å så har dom 50% rea, perfekt!
Så efter noga studerande av kläder så kom jag ut 40 min (?) senare med 6 olika plagg.

Vitt mindre linne (under)
Å randigt större utanpå.


Tjockare tröja, vid under armarna.


Rosa/persika. Väldigt ljus...



Rosa/persika randig, åxå rätt vid under armarna.
Det sjätte plagget var ett par jeanstights, mörkblåa. Inte så mycket att visa upp.

Så nu är jag redo för butiksjobb :) Iallafall klädmässigt..


En mindre kul grej idag: Jag är nervös inför arbetsintervjun! Lite lagom magvärk... jag vill inte vara nervös, då blir jag mer nervös för att jag kommer få black out just för att jag är nervös haha...
Men det brukar ju gå över när man väl kommer in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0