Solutflykt/Big Brother finalen

Eftersom vädret verkar bli bra i helgen så ska vi ta en av färjorna till en ö å ta med lite picknickmat (inklusive kalla öl - såklart) å ligga å sola hela dagen lång. Så nu hoppas jag på att det blir bra väder åxå!
Måste jobba mera på min solbränna så jag blir riktigt brun.
Sen på söndag så får man se vem det blir som tar hem årets Big Brother.
Har fixat 24/7 nu till sista veckan så man kan logga in å kolla på dom lite när man vill. Måste ändå säga att dom är bra roligare än tidigare deltagare som varit med i diverse dokusåpor. Annars brukar dom mest ligga å sova men dom här tre filurerna hittar på saker så oftast så händer det nåt.
Å gör dom inget så har dom ofta lite roliga diskussioner kring olika ämnen så dom är ju helt klart värdiga vinnare alla tre. Vet inte om jag tycker att man ska vinna en halv miljon när man har sovit sig igenom 100 dagar..
Jag tycker verkligen att det är kul att följa dom i uppdrag å upplevelser, men varför är det så kul då? Ja.. det har jag inte klurat ut än faktiskt.
Om det är nån som har en teori om varför det är kul att följa helt okända människor i mer eller mindra vardagliga situationer. Så varsågod, ordet är ditt! :)
Som dom flesta verkar tycka så är bråken det mest intressanta å vill ha kvar skräniga, högljudda personer som bara vill skapa bråk mellan alla.. men det tycker jag bara är fruktansvärt jobbigt å drygt att kolla på.
Det tre som är kvar nu har haft kul under alla dessa dagar å varit ett kompisgäng, det tycker jag är värt att vinna för.

Så må bäste man/pojke vinna! :)


Kommentarer
Postat av: neta

OK, är det bara killar(karlar kvar alltså?

2011-06-02 @ 22:41:45
Postat av: Kärleken till träning

Hej! kul att du kikade in på bloggen :D. Det är alltid roligt att kunna ge inspiration. Trevlig helg mvh Linda

2011-06-02 @ 23:23:59
URL: http://metrobloggen.se/lindasallmen/
Postat av: Vicki

Sv neta: Japp första gången tror jag. Men det var ju så skumma tjejer dom tog in i år så det är inte konstigt direkt.. Bara goa pöjker kvar nu :)

2011-06-03 @ 01:13:14
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0