Stekhett rakt i ansiktet

Idag fick man vakna upp till detta igen:



Det var ett tag sen nu som det var helblå himmel..
Vaknade upp med solen rakt i snoken, hett!
Det är ju bara att öppna fönstret så kan man ligga i sängen å sola på morgonen innan man kliver upp, bekvämt skulle jag säga.
Tänkte dra upp på taket å lägga mig där ett tag..
Lite trött idag, var uppe lite för länge å sen låg jag å började grunna över arbetsintervjun.. försökte tolka deras reaktioner på det jag sa, och vad det nu va jag sa..
Men det hjälper ju inget att spekulera, jag får inga svar ändå.. men det är lite svårt att låta bli.
Får bara hoppas att min charm räckte långt :) Det är väl mest det jag har att gå på just nu, för så mycket erfaranhet har jag inte än.
Nej nu ska jag inte blå nå långrandig här.. nu ska jag ta å bege mig uppåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0