Super Mario i min mobil :)

Super Mario bor numera i min mobil :D
Det är så jäkla tufft så jag fattar inte!
Har laddat ner en liten "mini Nintendo" i min mobil haha å nu kan jag bara ladda ner gamla Nintendo-spel, GRATIS :)
Just nu har jag Super Mario Bros 3. Funkar faktiskt jäkligt bra.
Visuella knappar som kommer upp på skärmen så det känns som mobilen har förvandlats till en game boy eller liknande.. :)
Det är sååå coolt! Jag känner mig som en redig gammtant som reagerar så här men det är ju rätt otroligt.
Det är ju bara en telefon för fanken! :)
Eller nja.. nu för tiden så är dom ju inte det...

Screenshot från mobilen


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: sent svar men bättre sent än aldrig ;)

allt bra med dej denna regniga sommar dag? :)

2011-07-02 @ 14:40:17
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0