Ta en liten runda på stan idag

Då vaknar man med en irriterande varm hals som gör lite ont.. Är det inte magsjuka så är det förkylning eller nåt annat virus som ligger å lurar. Svårt att hålla sig frisk när man jobbar med barn alltså..
Är lite uppåt i humöret nu iallafall, ska väl ut å jämföra lite priser på en Samsung Galaxy som jag tack vare moder nu kan köpa. Det funkar inte att ha en mobil som inte går att ladda ordentligt utan att tejpa fast den i laddaren! Å sen håller batteriet ändå 30 min eller till nån skickar ett sms.. sen är det kört.
Fruktansvärt less på det, å jag har varit nära att tjonga ut den jäkla mobilen ut genom fönstret några gånger haha Tar lite på psyket eftersom man vet att man behöver en fungerande mobil för att ta emot samtal om jobb.
Men nu kan jag alltså känna mig lugn snart då jag slipper den här proceduren varje dag :)
GÖTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0