Unbeliveble ^^ Mrs Klack, var namnet :D

Det här är en sensation! Det är HEEELT otroligt.. Jag har verkligen lärt mig att gå i högklackade skor! På riktigt... Gympadojsbruden som knappt har sett åt ett par skor med höga klackar har nu lärt sig att gå i dom, utan problem.
Jag har använt dom lite då å då nu i två månader kanske, för att inte trötta ut fötterna.
Igår tänkte jag att jag skulle ta dom på en tur igen.. å när jag kom ut här så tänkte jag inte först på att jag slajdade igenom gruset bland stenarna utan att egentligen känna av att jag hade klackar på mig ^^
Det var inga större problem att ta sig igenom den ojämna marken där gubbarna håller på fixar till gatan här utanför. Jag blev förvånad när jag kom att tänka på det.. för ett litet tag sen fick jag skrika åt J att ta det lite lugnt när vi gick i stan över kullerstensgator haha
Har alltid tyckt att det är snyggt med högklackade skor, men låtsas som att jag inte brytt mig om det eftersom jag inte kunnat behärska dom ;P
Men fasen den som ger sig! Träning, träning & mera träning... med tålamod fixar man vad som helst!

Bilden kommer ifrån

Det här däremot.. är idioti...

Kommentarer
Postat av: neta

Klackarna blir fort fula om man går i grus mm.... Då släpper ofta skinnet och stommen kommer fram...

Så gå på då i grus..

2011-06-08 @ 10:25:50
Postat av: Vicki

Nej det gör jag ju inte, men det är bara här utanför så det är nog lugnt :)

2011-06-08 @ 11:11:03
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0