Underbara djur... eller...?

Idag är det riktigt jäkla hett.. Å jag är trött likt en zombie idag. Först hade jag svårt att somna, eller rättare sagt så kunde jag inte somna.
När jag väl började bli trött så tyckte Frost att det var en utmärkt tidpunkt för att leka.. så hon höll mig vaken tills jag var för övertrött så jag inte kunde sova. Sen blev klockan 5.. somnade någon gång efter där fram tills att Jocke for upp ur sängen.
Så det måste max ha blivit 1 1/2 timmes sömn i natt.. kul kul med djur.
Ingen som vill ha en katt?? Hon är väldigt liten å tar inte så stor plats..
Hon har ju varit så bra nu länge men i natt så vaknade vildjuret i henne till liv igen.
Får hoppas att hon återgår till det normala igen inatt.
Inte ens nån idé att försöka sova nu för nu är man så övertrött så nu går det inte alls.
Får bli en tidig kväll istället...

Tänk om hon kunde vara så här igen... :)


Kommentarer
Postat av: neta

Känner igen det där när Pink jagade Harley på nätterna...

2011-06-28 @ 14:47:28
Postat av: Vicki

Haha ja dessa brudar..

2011-06-28 @ 22:36:33
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0