Växla penningar

Dags att börja tänka på växling av pengar, tror att det blir smidigast att växla innan man åker så man har det gjort. Vi tjänar lite pengar på att vi bor i Norge å ska växla till Bulgarisk valuta.
Vi tjänar 55 BLG (ca 240nok) när vi växlar in 2000nok jämfört med om vi bott i Sverige å växlat in 2000sek.
Rätt nice det! :)
Jag sa igår att jag inte skulle gå in å kolla mera på resorna ifall att dom hade sänkt dom igen, men jag kunde inte riktigt låta bli ändå... å idag hade våran resa höjts med ytterligare 700kr så nu är jag glad att vi bokade igår.
Hade det lite på känn att det skulle bli dyrare.
Det ska bli så härligt!
Å katterna får semester i Arvika :) Alla nöjda å glada :)

Kommentarer
Postat av: neta

Det låter ju bra... Men passet är dyrare...

Aldrig får man vara glad....

2011-06-29 @ 14:12:51
Postat av: Vicki

Jo det klart, mem dom räcker ju i några år sen som tur är.

2011-06-29 @ 18:10:58
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0