Big Brother

För det första: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Om grannarna hörde oss så måste dom trott att vi kollade på nån hockey- eller fotbollsmatch.. nej då, det var bara Katarina Skrik Högljuddson som åkte ut ur Big Brother :)
Å Peter är kvar, tack för det :)

Sen så är jag lite irriterad på blogg.se just nu för dom vägrar att lägga ut mina nya inlägg. Jag har skrivit tre stycken idag å det är bara ett av dom som är publicerat.. det står inget om att det är nåt problem ikväll heller så jag vet inte vad dom håller på med.

Efter att ha fräschat till mina naglar med fransk manikyr på mitt egna vis med grön rand så ska jag gå å lägga mig å sova nu, imorgon har jag planerat in att jag ska på tidig morgonpromenad. Så jäklar om jag inte lyder!!! Då blir´e smisk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0