Fortsättning på funderingarna

God morgon på er!
Jag undrar vad man ska hitta på en dag som denna..
Har fortsatt lite på mina funderingar kring denna ständiga frustration över att inte veta vart jag vill vara. Å jag tror att jag har löst den till stor del, svaret var nog lite enklare än jag hade tänkt mig. Självklart är det väl så att jag behöver en hel del spänning å upptäckande i mitt liv. Å när jag flyttade till Oslo så var allting nytt å spännande så då behövde jag inte nåt annat speciellt för att må bra. Nu efter att ha bott här så börjar jag att känna mig hemma å allt börjar kännas vanligt, DÅ kommer dom där känslorna krypande igen... Jag gillar ju helt enkelt inte när allt går i samma, samma, samma...
Det står ju till å med i mitt horoskop om man nu tror på sånt, den grejen stämmer hur som helst väldigt bra på mig. Så det är då jag behöver en resa, eller nåt annat att uppleva en kort stund för att "mata" min uttråkningskänsla.
Det måste hända saker i mitt liv annars blir jag uttråkad! :)
Stackars sate som bor med mig.. haha
Kan tänka mig att det blir krävande om man inte är på samma vis, men å andra sidan så blir jag 10 ggr värre om jag inte får leva ut mitt behov =/
Så vad gör man för minibudjet när man inte har råd att ta exempelvis en weekend till nåt spännande ställe... ja, inte vet jag.. det är det som känns lite oroande just nu.
Å Arvika känns inte tillräckligt spännande haha
Får väl se om lite galna norrmänn på stan imorgon kan få mig lite lugnare ett tag ;D





Jag är som jag är - vad mer kan jag göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0