Frukost-tv al´a Big Brother

Idag mina vänner, kan jag tala om att det är riktigt fint väder i la stada Oslo :)
Lite oroväckande moln en bit bort så jag hoppas på att dom stannar där.
Just nu sitter å äter frukost med Big Brother-deltagarna som är kvar.. vi bestämde oss för att fixa 24/7 nu när det bara kostade 19kr. Är inga pengar å bråka om, så det var en kul grej bara å se vad dom har för sig där inne.
Vaknade när klockan var runt 9 idag..  å vaknade utan att bli väckt av nåt jobb.. Kanske var lite skönt just idag ändå för jag hade nog varit bra slö idag å inte gjort så bra ifrån mig, blev dåligt med sömn i natt.
Men då får man väl hitta på nåt annat idag istället.
Känns ju värre att sitta inne å slappa än att ta vara på den lediga dagen å faktiskt göra nåt vettigt med den.
Får se vad jag hittar på, just nu har jag inget bestämt.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Sol och storm här...

2011-05-30 @ 13:25:53
Postat av: Vicki

Vi har lä på taket bakom ett plank så det var bra varmt där.

2011-05-30 @ 14:46:06
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0