Stekt på terassen, lappat byxor.. typ en vanlig dag :)

Nu känner man sig lite som en nystekt kyckling.
Underbar dag, som jag skrev tidigare så började jag den med en promenad å sen har jag varit uppe på taket större delen av dagen.
Sen gick jag ner för att lappa ett par av mina jeans. Såg ett bra tips på en blogg för ett tag sen tyvärr kommer jag nu inte ihåg vart jag såg det. Men iallafall så.. istället för att lappa med ett annat jeanstyg så kan man ta ett spetstyg, helst vitt eller ljust. Så blir jeansen lite mera somriga.
Barnen påpekar alltid att jag har "hull" i byxorna när jag har dom på mig hahaha så nu kanske dom blir nöjda när dom ser att jag har lagat ett par av dom.
Två par gamla jeans har jag med hål i, men jag vet inte om jag ska ta samma tyg till dom andra åxå eller ett annat. Ett annat vore ju lite roligare.
Fortfarande superfint väder ute, men det räcker med solning för idag så jag tror jag ändå håller mig inomhus å vilar skinnet med lite tv-tittning istället.
Har aldrig, och kommer säkert aldrig mera bo så lyxigt som nu med takterrass.
Så man får ta tillvara på alla stunder man kan vara där uppe, så i sommar lär jag nog slå rekord i brunhet om det här vädret fortsätter!

Som tur är så syntes inte fräknarna så mycket här :) Dom har gått till överstyr i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0