Hipp hurra, vi lever än!!

Vart är solen? var det första jag tänkte när jag vaknade.. lite otur att det blir sol under veckorna men inte då man är ledig på helgerna.
Gårdagens stora samtalsämne om att jorden skulle gå under inträffade inte, för här sitter vi ju än.. å jag vaknade faktiskt i morse i min säng :)
Tänkte på Camping, gubben som vill skrämma upp alla människor om att det var slutet på livet igår.. eller vad det nu är han egentligen vill med sina teorier. Börjar fundera om han egentligen är en sån "väder-kännare".
Han hade ju rätt i jordbävningarna, men han överdrev det hela en aning.
Det som han trodde skulle ske över hela jorden skedde på Island, nästan.. med VISS överdrivning..
Förstår inte heller varför det är en massa profeter som sitter å (försöker) räknar ut när det är vi alla ska dö, varför vill man ens tänka på att det ska ske.
Det är ju ett stort mysterium för mig.
Det känns ju som att dom vill att det ska hända en katastrof så allt tar slut en dag, är dom så trötta på livet så finns det enklare sätt än att vänta på att hela jorden ska försvinna...
Dom behöver ju knappast dra in oss andra som faktikst vill leva och tycker att jorden är vacker och hoppas på att den får vara kvar en massa massa år till :)
Galet galet tycker jag.
Jag är iallafall inte klar här än. Jag har en massa saker jag ska uppleva å göra innan jag kan känna mig nöjd!
Livet har ju precis börjat! :)

Kommentarer
Postat av: claudia

Allt bra idag?

2011-05-23 @ 09:40:33
URL: http://claudialovgren.blogg.se/
Postat av: claudia

-Härligt,jag tittar på tv :D

2011-05-23 @ 12:36:49
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0