Hot, hot, hot... and even hotter..

Ännu en sån morgon när man vaknar med solen rakt in i snoken, varmt!!
Måste orka sy gardiner snart.
J var tvungen att åka till Sverige för att handla mat å snus, när det är Eurovision.. det känns lite tråkigt men det var antingen det eller Norges nationaldag. Å då ska vi ut å fira på med norrmännen!

Men jag tar mig en promenad istället idet här härliga vädret, hoppas det inte är allt för varmt så man svimmar av... det var ju lite på gränsen till det igår. Hur ska denna högsommar bli när det redan är så hett så det bränner i skinnet när solen skiner.
Inte konstigt man redan börjar få brun färg, det behövs inte så mycket.. men jag börjar få t-shirtbränna efter dagarna på jobbet, å det gillas inte så mycket.

Nu ut i denna härliga sommardag! Sommar i maj... känns skumt det.. Men man bor ju inte i Hudik längre :)


Just det, jag lovar även lite fina parkbilder efter dagen.. ska till en park jag inte varit till än.. ligger bara ovanför oss.. kanske är jättefin? Måste iallafall undersöka saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0