Ingen gräsätare här inte

Ja det blev varken Simon, Peter eller Gurkan som fick lämna. Det blev Sonia som åkte ur, ja det gjorde inte mig ett skit.

Är ledig imorgon, så jag planerar in en morgonpromenad. Måste börja röra på mig nu innan det är försent, det börjar fastna lite väl mycket av det jag äter.. hade väl bara nån övernaturlig period för ett tag sen när jag kunde äta vad som helst å gick ner i vikt ändå. Nu verkar det som det har vänt å blivit helt tvärtom, iiiiiinte bra.. inte bra alls.
Jag får verkligen kämpa som en galning för att behålla vikten, går upp hur lätt som helst bara jag inte är vaksam.
Så eftersom jag ibland har svårt att hålla mig från att äta vissa saker som inte så nyttiga så har jag bestämt mig istället för att börja ut å gå nu på allvar.
Vill inte leva mitt liv med att bara äta gräs för att fortsätta hålla min vikt, vill ju njuta av livet åxå.
Så imorgon anmäler jag mig själv frivilligt till Morgonpromenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0