KAFFE

Nu är det dags för morgonkaffet. Kaffe har blivit ännu en av mina laster, igen.. hade ett litet uppehåll när min mage var helt "trasig" men nu när allt är prima igen så finns det inget som hindrar mig från att dricka kaffe.
Blivit galen i kaffe igen.. MÅSTE ha morgonkaffe, MÅSTE ha kaffe mitt på dagen och jag MÅSTE ha kaffe innan jag går å lägger mig.. alltså nån gång på kvällen.
Eller jag kan i å för sig dricka kaffe innan jag går å lägger mig, det gjorde jag igår å jag stomnar som en sten iallafall. Så det är skitsamma.
Men på dagarna håller kaffet mig i gång, å på kvällen så får det mig att somna bra.. det funkar lite som en kamiliont ;D
Köpte en cappuccino när jag kom från ett jobb från ett tag sen, när jag stod å väntade på t-banan. Å gud vad gott det var då.. kommer inte ens ihåg senast jag var ute å fikade. Då får man ju nästan skämmas lite..
Fast förr drack jag alltid cola när jag var ute å fikade med kompisarna, men jag tror faktiskt att jag har uppgraderat mig till kaffe nu. Det känns som så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0