Långpromenad + bilder

Det blev en 1 1/2 timmes promenad, var ett tag sen jag var ute å gick så länge. Det var så skönt ute så jag tågade på en runda till.
Som tur var så var det lagom varmt ute å inte tokhett, lagom mycket vind så det var perfekt.
Var ute på helt okänd mark så jag tappade bort mig en liten sväg, men jag tror att jag har en inbyggd kompass i mig så jag känner på mig åt vilket håll jag ska gå åt. Å sen så finns det alltid nån buss-station eller trikkstation man går förbi så är det bara att hoppa på om man skulle vara alldeles för vilsen.
Men jag brukar ändå hitta.
Passade på att ta några bilder medans jag gick. Det luktar så gott överallt nu, vet inte hur många syrénbuskar jag såg efter vägen.
Det hände nåt magiskt när jag köpte hörlurar till min mp3-spelare.. jag fick motivation!


Kollonier som ligger bredvid oss.



Syréner.. massor av syréner






Torshovdalen






Läckert hus med tunnel.


Torshovparken




En liten mysig väg med träd.. (Råkade få med några fingrar på bilden..)


"Våran" allé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0