Morgonkaffe

Sitter å dricker mitt morgonkaffe.. snart dags att gå iväg till jobbet. Det är så skönt att ha gångväg till jobbet.
Har haft lite motgångar som gjort att jag blev lite less att bo här, ville tillbaka till Sverige för några sekunder. Men det är ju egentligen å fly, å det gör jag ju jämt.. från alla möjliga saker. Så därför så tänkte jag att den här gången så gör jag inte det, jag stannar å så kämpar jag på det bästa JAG kan. Sen om det skiter sig ändå är ju en annan sak, men då har jag iallafall för en gångs skull INTE flytt iväg å trott att det skulle bli bättre nån annanstans.

Jag ska... sträcka på mig, upp med huvudet och ta grejer för vad det är istället! :)

I´m too nice... ;) Ska försöka bli lite elak... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0