Sommarstress

Sitter nu å gör en lista på låtar som jag ska lägga in på mp3-spelaren, men just nu har jag inte några hörlurar eftersom den lilla rara söta Frost har käkat upp dom jag hade.. väldigt trevlig katt.
Fast det verkar nu som det bara var nåt maniskt kattungsbeteende hon höll på med för det känns som att hon lugnat ner sig nu med bitandet *ta i trä*.
När jag nu sitter å lyssnar igenom lite låtar så börjar rastlösheten att bita i mig... å när jag kommer på att jag i stort sig inte har rört mig på hela dagen förutom upp till takterrassen å till toa som max, så blir jag bara mer stressad å känner att jag nog är tvungen att gå ut en sväng så jag inte om några timmar sitter här å hoppar i soffan. (Så nej, jag kom aldrig iväg på nån promenad förut, istället somnade jag i sängen ^^)
Men jag är van det här, jag blir alltid så här på sommarn. Å av nån anledning speciellt på kvällarna.
Det är väl för att jag istället är det helt motsatta på vintern, ingen energi för fem öre så jag får mer eller mindre dra mig själv upp ur sängen för att inte bli kvar där. Så jag har lagrat energin å så kommer den fram, å allt på samma gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0