Tacka nej till jobb nyss..

Vaknade tidigt i morse av att det kändes som nån stuckit ett järnspett genom magen på mig.
Å det blev inte bättre.
Kul, magsjuka eller nåt sånt tänkte jag.
Lyckades somna om efter några toabesök å blev sedan väckt av en kille från Adecco.. Kök & Restaurant-avdelningen.
Han hade jobb åt mig.
Så det var rätt blandade känslor där, jag hade bara velat säga ja å sticka iväg men jag håller på spyr bara jag reser mig ur sängen så.. nja, var tvungen att tacka nej.
Men jag visade ändå att jag var intresserad så kanske han har jobb åt mig när jag mår prima igen.
Fasen va kul det hade varit då!
Men just nu ska jag ligga här å tycka synd om mig =P

Kommentarer
Postat av: neta

Fattar inte att Ni har magsjuka så ofta.....

2011-05-31 @ 17:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0