Tejpat å klart!

Så här ser det ut när jag laddar min mobil:

Snyggt va!

Jag är så fullkomligt less på det här nu, jag är liksom tvungen att tejpa fast kabeln på EXAKT rätta stället för att det ska få nån kontakt..
Sen håller väl batteriet en dag om jag har tur.
Önskar mig ett riktigt jobb nu, verkligen.. för jag skulle behöva en ny mobil.
Behöver ju liksom en fungerande mobil för att kunna ta emot arbete då man jobbar åt ett bemanningsföretag.
Så det blir ju lite av den berömda "onda cirkeln"..

Kommentarer
Postat av: Mickan

Sånt där är så helvetes jobbigt! Min förra kamera var så, batteriluckan (en gammal sådan som hade vanliga AAbatterier haha) var tvungen att tejpas fast för att den skulle trycka in batterierna.. skitkul var det.. verkligen :P



Riktigt snygg blogg, gillar idén med den suddiga bilden och den skarpa Du liksom!

2011-05-23 @ 18:04:19
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0