Testar ny yoghurt... Betyg: Skum...

Jag börjar bli en riktig yoghurtoman.. åxå... Kaffe å yoghurt det är det bästa för tillfället ;)
Yoghurt är så enkelt när man är trött på morgonen t.ex.. allt är klart, bara att öppna locket å äta.
Idag så testade jag en ny variant, KÖRSBÄR... väldig skum smak att ha på en yoghurt. Men jag var ju tvungen att testa.
Men var det gott då?? :)

Hmm......

Jo det var gott!


Eller???? Det var lite underligt..
Jag veeeet inteeeeee

Kanske kommer att hända att jag aldrig mera köper Yoghurt med körsbärssmak för att jag inte vet om det är gott eller inte. Eller så är jag tvungen att testa igen för att vara säker på det.
Lite skum smak var det ändå.

Risifrutti körsbärs däremot, det är en FAVORIT! :)

 

 

Skum min jag fick till här då.. kanske är, yoghurten....... ;P


Kommentarer
Postat av: Mamman

Har Du glömt "äta-äta-trädet"?

Du levde ju på körsbär när Du var liten....

2011-05-30 @ 13:24:41
Postat av: Vicki

Men yoghurt med körsbärssmak.. det till å med låter konstigt.

Det var väl sådär..

2011-05-30 @ 14:48:05
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0