Vi har lokal jordbävning! =/

Dom håller på bygger ett nytt hus nu bredvid vårat nybyggda. Fast än håller dom bara på att jobba med utgrävningen å har börjat att spränga i marken.
Det är ju bara några meter från vårat hus så när dom spränger så ruskar det till i hela huset.
Skitäckligt!
Om dom inte varnade med det där jäkla larmet först så hade man ju inte suttit å väntat på "jordbävning light" helt spänt.. Men när man hör iiiiooooiiiiooooiiiiooooiiiioooo gör det att man sitter å jagar upp sig så det blir ännu värre när själva sprängningen kommer haha
Usch! Jag hatar smällar.
Å nu hände det precis när jag hade varit ute å gått, när jag kommer upp på gatan till huset så sätter larmet igång.
Oh ohh.. fick lite smått panik, vart skulle jag ta vägen?! haha
Men det var betydligt lindrigare att vara ute, då var det bara marken som skakade lite.. å smällen dämpades rätt mycket av huset.
Tror jag ska utvandra ett tag tills dom har sprängt klart för det här är inte kul alltså haha
Ska leta upp nån fin gräsmatta där jag kan sätta upp mitt tält tills det är över :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0