Snart luktar det julbak här


Pepperkakedeig! :)
Vi tänkte göra lite julstämning så här på slutet av helgen å slutet av november med för den delen, och baka pepparkakor imorgon :D Tror aldrig man växer ifrån det. Förra året var det jag som hade hand om julbakningen med barnen där jag jobbade då, men i år får jag helt enkelt baka hemmma med mitt eget barn/sambo ;D Jag brukar ha svårt att bara hålla mig till dom "tråkiga" figurerna.. så det blir säkert några originella pepparkakor åxå om jag känner mig rätt.

Kommentarer
Postat av: Neta

Kom hit och baka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2011-11-26 @ 14:11:55
Postat av: Neta

Vickans bak...

2011-11-26 @ 17:59:06
Postat av: Vicki

Jaså det säger du :) Blir det bra med norsk pepparkaksdeg? :)

2011-11-27 @ 07:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0