Disspläjen mådeller ida

Vet inte hur jag gjorde.. Men jag hörde ett "kamera-ljud" å så har jag lyckats tagit ett screen shot igen, bild på displayen. Det är andra gången jag gör det men jag vet inte hur. Både gångerna har jag hållit i mobilen konstigt, då jag har kommit åt det... Mysterious.. Men då fick ju jag nu iallafall tillfället att visa mina snygga ikoner :) En jävla slump att det var sidan med just uggla som var uppe när bilden togs, eftersom det är Uggla i P4 idag klockan ca 13.03. Glöm inte det! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamman

Tänk precis påminna Dig...

2011-10-14 @ 13:32:31
Postat av: Neta

De gör konstiga saker...

I natt knäppte min telefon på sig själv kl 03.30.....

Den låg på bänken i köket... jag hörde den låt som spelas när jag knäpper på den.... jag gick upp... och den visade den sida där jag ska logga in.... helt otroligt... Hur kan det hända?

2011-10-14 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0