Helg-lyx


Morgon igen.. å dricka kaffe. Kaffe, kaffe, kaffe. Är glad att jag kan dricka kaffe igen, å att min mage är riktigt kanonbra nu! Iallafall, tillbaka till kaffet. . Hade glömt att köpa mer mjölk å hade ingen lust att gå till affären genom dimman, så jag tog vaniljglass med chokladbitar. Den som jag gjorde kaffedrinken med :) Så lite luxus så här på lördagsmorgonen har man alltid råd med. (men om jag ska vara ärlig så fattades mjölken iallfall... å det smakade sådär, haha Men det kändes lyxigt iallafall) Skål! ;)

Kommentarer
Postat av: Neta

När katten är borta... dansar råttorna på bordet..Är det så hos Er också? He he....

2011-10-15 @ 11:22:06
Postat av: Vicki

Nu inte riktigt :) Det är nog jag som är katten då isåfall haha Det var faktiskt Jockes idé med glass. Han fick väl den efter jag gjort kaffedrinken.

2011-10-17 @ 19:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0