som en smak av nybakta bullar...


Igår premiärbesökte jag Charlottenbergs köpcenter. För mig var det helt första gången, å jag blev mest imponerad av utbudet i godisaffärn :) Det fanns ju allt. Var tvungen att testa vanilj cola för det har jag aldrig druckit. Det var inte så äckligt som jag trodde att det skulle vara.. Om man höll andan när man drack, för det luktade penicillin.. Men smaken var okej. Värre med Cherry cola, det är ingen höjdare. Vet inte om jag köper vanilj cola igen men nu har jag testat iallafall.

Kommentarer
Postat av: Neta

Såg Du att videon är kvar?

Jag har smakat det när Patrik köpt ngn gång.. ingen höjdare. Cola ska smaka Cola...

2011-10-03 @ 13:44:51
Postat av: Vicki

Videon?? Jag ser ingen video. Du menade den jag lade in på blogger eller?

2011-10-04 @ 11:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0