Tänd ett ljus..

Nu känns det som att jag har hamnat i en jäkla svacka på alla punkter. Vet inte om det är jag som skapar problemen eller om jag har en jäkla otur, börjar på att fundera. Nu visade det sig att min ena jobbansökan inte fungerade så bra, det gick inte att få upp mitt CV. Kollade upp det och ändrade till en annan version av dokumentet istället, antagligen hade jag ett för nytt än vad dom hade installerat på deras dator. Så nu hoppas jag väl på att det här ska fungera bättre. Kan i å för sig vara positivt för nu kollar dom väl upp mitt CV igen för att se om jag har ändrat. Humöret är ju inte på topp direkt å jag har ingen energi över till en endaste liten grej. Hade tänkt att åka in till stan idag för en väldigt nödvändig shopping, inte ens det har jag lust med. Det kan mycket väl vara årstiden åxå, det är ju vid den här tiden jag brukar bli nedstämd. Så det är väl bara att kämpa emot även om det inte är så lätt. Hoppas på att det känns bättre efter att vi har fått flyttat, men det är ju ett tag dit åxå.. Varför bor jag här uppe när jag vet att det blir så här varje år... kanske fungerar om jag skaffar mig nån sån där ljuslampa.. Det hjälper inte att ha vita väggar iallafall för här är det så vitt det kan bli. Gaaaaah.... vad ska man hitta på mot det här. Så jäkla onödigt att ha det så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0