Värmlänningarnas vecka

Tjohooo! Här kommer jag med ett inlägg efter några dagars tystnad. Har inte haft nåt att blogga om och jag antar att det är bättre att vara tyst än att skriva en massa dritt.. eller? :) Tror att det börjar hända grejer snart iallfall, så man slipper mossa sönder helt å hållet. Känner att jag behöver göra nåt väldigt väldigt snart innan det börjar gå åt andra håller istället. Fasen jag har en massa energi som jag bättre kan göra av med på nåt vettigt. Som t.ex bra å nyttigt arbete bland andra människor. Får hoppas på att det snart är nån trevlig arbetsgivare som åxå inser det.. Nu ska jag iallfall snart ägna tid åt soffan å sätta mig å kolla på Halv åtta hos mig, eftersom det sänds från Arvika den här veckan. Min sambos hemstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0