Behöver semester efter semestern..

Så.. Nu har man iallfall nästan blivit människa igen.. Man åker väl på semester för att vila upp sig, men istället borde man få ledigt för att vila upp sig efter semestern :) Vi har iallafall haft grymt kul den här veckan, mycket tok å skratt.. Träffat fyra härliga sällskap som det vart mycket trevliga stunder med.. Lite för mycket rom å cola tror jag min mage tyckte att det blev på slutet hmmm. Skulle valt mera öl på slutet, vilken var en väldigt smart grej att dricka under dagarna.. eftersom vi alla där spekulerade i att det var 50/50 vatten å öl så kunde man dricka bara öl under dagarna å ändå hålla vätskebalansen. Två flugor i en smäll liksom.. Med hem blev en liter mörk rom, så man kan ta sig nåt glas längre fram å drömma sig lite tillbaka. Dock har vi bestämt att åka tillbaka nästa år igen, så nu är det bara att hoppas på att den här vintern går fort. Siktar på två veckor då för en vecka blir lite lite när man vill göra lite saker.. Vi blev lite för stressade å ville göra massa så det blev att vi inte gjorde så mycket alls. Förutom att besöka restauranger då å karaokebarer, karaoke är nåt jag har fått ny syn på. Det är ju så kul å oftast sjunger ju folk det som många gillar. Men jag nöjer med att skråla med i bakgrunden bara :)

Kommentarer
Postat av: Neta

Men Du kan väl sjunga...

Ska kolla mobilbloggen...

Jag har ju en också, men vet inte hur man gör...

Jag kan ju inte ens läsa där för det är så

liten text....

2011-09-14 @ 08:51:40
Postat av: Vicki

Jag provade faktiskt en kväll men jag var så nervös så det lät bara skit.. Haha Man ska nog minst vara två när man är ovan. Men det är nästan roligare å kolla på.

2011-09-14 @ 11:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0