Behöver svälja ett plåster..

Magen min bröt lite lätt ihop efter våran resa, men knappast att på grund av stress iallafall. Men det börjar bli bra mycket bättre nu och jag funderar på om jag ska ta mig en promenad idag. Men det blir inget jobb, det är lite dumt å chansa. Vill inte behöva säga efter ett par timmar att jag är tvungen att gå hem, och inte så bra eftersom att dom har ringt in mig just för att nån annan blivit sjuk eller av annan anledning inte kan jobba. Fast jag känner mig själv, jag brukar oftast stå ut ändå även om jag mår dåligt.. så det är lika bra att ta en extra vilodag så man är säker på att man orkar med å jobba. Men en promenad ska jag sikta på idag, det brukar bara vara bra att komma ut å få lite ny luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0