Börjar tänka på kommande kylan..


Morn morn! Idag är det sol igen, härligt höstväder ser det ut att vara. Ska börja plocka fram min stora halsduk å vantar för det kommer nog att behövas rätt snart. Måste sticka mig ett par långa sockar (skriver man sockar eller sockor???) åxå, så jag har till på jobb.. För dom flesta ställena är skitkalla på golvet under vintern, så det misstaget gör jag inte igen. Så i år kör jag benvämare å sockar i ett, blev lite klumpigt förra året när jag klämde in sockarna under benvärmarna haha Nu när jag tänker efter så måste det ju vara sockor som är rätt, men nu har jag skrivit det så mycket så jag orkar fasen inte ändra! Det är ju morgon.. Sockar, sockor eller socker.. alla är dom samma sak ändå.

Kommentarer
Postat av: Neta

Benvärmare.. eller? he he...

Vet inte heller om det heter sockor eller sockar.. alla säger olika... och Ni har säkert ett norskt ord...

Lägg in den bild Du hade igår på Facebookprofilen, den var ju skitfin...

Den här också, men den var fin med blommorna...

2011-09-21 @ 12:14:17
Postat av: Vicki

Ja då är det socker isåfall, på norsk. Sokker tror jag det stavas..

2011-09-21 @ 13:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0