Flyget försenat, men resan å vårat all inclusive förlängdes ju..

Då var vi hemma igen på norsk mark. Fick 6 1/2 timme extra i Bulgarien för att planet hade nåt tekniskt fel å dom fick flyga in reservdelar från Tyskland.. Men nytt rum å All inclusive ett tag till gick ju an ändå. Fast till slut, väldigt skönt att vara hemma nu efter den här långa dagen.. Trodde inte jag skulle orka gå in i planet när vi satt å väntade, var så nära på att somna hela tiden innan.. Men det gick ju bra. Svårt att sova på ett plan när man vaknar av allt plingande, å luftgropar.. Men sov väl hela tiden ca 10min åt gången, å lite piggare är man väl nu ändå. Få spara att berätta om resan å lägga in bilder, det får bli sen efter jag vaknat nån gång senare idag :)

Kommentarer
Postat av: neta

Har Ni kollat försäkringen? Man får ju betalt om det är försenat visst antal timmar....

2011-09-13 @ 15:55:43
Postat av: Vicki

Ska jag ersättning för att jag fick mer semester för pengarna? ;D Jo Jocke ska kolla upp det å vi har tagit intyg på att det har varit så mycket försenat. Men jag klagar inte, fördelen var att vi först stressat å sen bara kunde ta det lugnt. Så för min del så var det inte bara av ondo.

2011-09-13 @ 18:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0