Följer norska nyheterna

Glöm det jag skrev innan.. jag fixade till det igen, tack å lov! :D Har följt nyheterna nu i några timmar.. angående ABB. Hade hoppats på att man skulle få se en del av rättegången som dom tidigare sagt, men eftersom att han ville läsa upp ett tal så bestämde dom sig ändå igen att det skulle ske bakom stängda dörrar med risk för att han ska förmedla dolda budskap eller tecken till andra utanför.. Jo, så kan jag väl hålla med om att det är bra att dom är försiktiga. Men jag hade vilja se hur en sån person som han beter sig, hur pratar han å vad säger han. Jag bor ju i det här landet så man vill ju gärna se mannen bakom denna idioti. Men det lär nog dröja innan man ens får se en liten skymt av honom. Vet inte om man egentligen vill se honom, men man blir ju samtidigt nyfiken på denna person som är så otroligt uppe i det blå med tankar å åsikter som jag inte ens vill eller kan drömma om. På nåt konstigt sätt skapar det intresse å nyfikenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0