God morgon alla morgonpigga!

.. och såklart ni andra som är uppe ändå :) Ibland känns det som att man valt lite fel bostad, ungefär då när det kommer en stor jäkla krok smygandes förbi fönstret.. Eller igår när jag trodde att månen var på väg in så var det bara lampan på lyftkranen utanför.. Så tydligen jobbade dom sent igår.. Nej då, jag överdriver nu rätt mycket :P Allt är okej tills dom väsnas på mindre bra tidpunkter. Men det värsta är väl över nu ändå, som när dom sprängde en gång i timmen för ett tag sen i flera veckor så hela huset skakade. En gång höll min dator på att hoppa ner från bordet, det var obehagligt.. När det där jäkla larmet satte gång. Tur att dom är klara med det nu. Bara dom började med väggarna så har det gått fort, det är ju rätt kul å se utvecklingen. Misstänker att det är insidan på ett hus som tar längst tid, själva skelettet går nog ganska fort. Får se vad den här dagen har att erbjuda då, ska iallfall iväg på ett uppdrag har jag tänkt.. Får se sen resten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0