I lust, och nöd..

Blev ännu en ledig vecka för mig, men rätt skönt så jag hinner få bli riktigt bra i magen innan man är tillbaka i jobb. Kände att det fick bli så här den här gången, jag stressar alldeles för mycket inuti.. I tankarna, oroar mig, grubblar, funderar.. Så jag tror det var bäst att ta den här veckan i ro, annars hade jag säkert blivit värre istället. Å då hade jag bara behövt vara hemma sen istället. Krångel-magsjukdom.. Men så här är det. Det är bara å inse att jag inte kan vara på topp hela tiden, å att jag inte kan köra på fullt hela tiden, ibland blir jag sämre å då måste jag tillåta mig att ta det lugnt å bli frisk. Att det ska vara så jäkla svårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0