I mobiljungeln..

Den nya tekniken med androidmobilerna funkar ju oftast rätt bra, å det är kul att kunna pyssla med egna program å appar så att man kan skapa sin mobil på det sätt man vill ha den. Men när ens tangentbord helt plötsligt uppdateras till det värre så blir man ju bra less.. Laddade ner ett tangentbord som jag hafr hela tiden sen jag fick hem mobilen som funkade hur bra son helst, nu var jag så dum å ladda ner uppdateringen för det brukar leda till det bättre, men inte den här gången. Kan dom inte bara kolla hur uppdateringen blir innan dom släpper den, eller är det bara ett smart sätt att lura oss att köpa betalversionen?? Var så nöjd med att jag haft både norskt ö och ä på samma tangent som svenska ä och ö eftersom jag använder båda språken väldigt ofta, men nu när hela skiten inte funkar som det ska så går det ju inte att använda tangentbordet. Hittills hittat ett som är nästan lika bra, där man kan skifta mellan norska å svenska tecken med en knapp, men det är ju för fasen inte så jag vill ha det! Har iallafall lärt mig att det var sista gången jag uppdaterade nåt som jag var nöjd med.. jäkla skit då... :) Får hoppas att dom inser sina fel å gör en ny uppdatering så det blir som vanligt igen. Det enda som är kul med tangentbordet nu är att jag kan lägga in valfri bild bakom tecknen, så att så är det lite coolt.. Får nöja mig med det så länge. Men om nån av er som läser har nåt tips på tangentbord så kommentera gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0