Min bitska lilla piraya..

Idag har jag gjort en halvtokig sak.. Jag var å köpte mig en epilator.. Jo jag vet att den NOPPAR håren.. Även därför jag tog den allra billigaste ifall att jag skulle vilja slänga den åt h...... efter några sekunder. Men jag var bara tvungen att testa. Liten, söt, rosa och vit.. Men! Låt inte utseendet lura er, hon bet tag som en fullvuxen piraya! =/ Min första tanke:"Skit, nu har jag slängt bort pengar på ingenting". Men jag är inte den som ger upp i första taget så jag gav den lilla pirayan en chans till, och det visade sig att man blir bedövad efter en kort stund och då var det bara att köra på. Men sen fick man ju göra om samma procedur på andra benet. Fast nu känner jag mig rätt nöjd, benen har fått nån lättnande len känsla övet sig. Tror vi kan komma överrens ganska bra pirayan å jag, förhoppningsvis dröjer det innan man behöver göra om det. Men jag tänkte att man inte det låter det gå alldeles för långt borde det inte göra lika ont ??

Kommentarer
Postat av: Neta

Är det bloggtorka här?

2012-03-07 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0