Promenera mera

Tog mig en promenad idag igen, lite väl oförberedd för det varma vädret för jag fick dricka vatten som en tok i början. Lite yrig men sen så blev det bättre. "Bara" 7km idag så det får bli en längre imorgon. Ska försöka få med sambom då åxå men han har lagt sig lite på latsidan igen.. men han har lovat att följa med imorgon så jag får väl knuffa iväg han i värsta fall. Det är ju skööööönt att vara ut å gå. Snart är det ju vinter igen å då ska jag bara luffa på inomhus. Får väl skaffa mig ett motionsband då istället.

Kommentarer
Postat av: neta

Men... han jobbar ju på dan... annat med Dig som är hemma då...

2011-08-11 @ 21:36:17
Postat av: Anonym

Han är inte så pigg på helgerna heller, skyller på sin fot :) Men man ska alltid ut å gå oavsett om man jobbar eller inte, man får ju tillbaka energin igen då.

2011-08-12 @ 09:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0