Ett sätt att glömma dålig stress: Träning

Satte igång att köra magövningar å efter det lite styrketräning. Å nu kan jag säga att min oro är borta..helt! :)
Så nu funderar jag på om jag ska gå ut å gå 1 - 1 1/2 timme så är det nästan dags sen att åka iväg. Kanske jag är lite lugnare när jag har gjort av med lite energi.
Kanske kan vara smart.
Hoppas att det går bra. Första gången det är en manlig chef jag ska träffa, så jag kanske lyckas charma han om jag har tur :)
Vill verkligen ha det här jobbet, eller nåt jobb överhuvudtaget på dagis. Så därav min nervositet (som jag i och för sig har tränat bort nu ett tag)..
Ja jag vet inte, det verkar ju alltid finnas nån annan som är bättre som dom anställer så jag vet inte om det spelar så stor roll.. tror dom fattar att man kanske inte har hjärnan helt skarp när man ska sitta å svara på frågor medans minst två eller tre personer sitter å tittar på en med hök-ögon :)
Men det är ju bara det att jag så väldigt mycket skulle behöva ett fast jobb nu.

Kommentarer
Postat av: neta

Det kommer att gå bra....

2011-06-21 @ 17:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0