Mitt egna träningsprogram i mobilen

"NOOM"

Mitt tränings/diet/vikt-program funkar ju utmärkt bra :)
Från början hade jag tre olika tills jag upptäckte att det fanns ett där alla det tre fanns i ett å samma program.

Matdelen är jättebra, man lägger in vad man har ätit å hur mycket. Det finns förklaringar på nästan all vanlig mat så man vet hur mycket varje grej motsvarar i kcal.
Det står även i kostcirkel så man ska försöka att äta saker som motsvarar "idealkostcirkeln"
Även om man har ätit nåt "dåligt" är det bara att fylla i det, vilket gör att man nästa dag håller sig ifrån allt för mycket "dåligt" eftersom man ser det svart på vitt på ett annat sätt. Så det funkar skitbra!

Träningsprogramet ställer man in på vilken träningsform man ska köra, sen sätter den igång. När man går så kan man se på en karta hur långt man går å den mäter även snittfarten man har.
Eftersom jag inte har nåt fast pris på mobilt nät så använder jag bara stegräknaren som åxå räknar ut hur långt man har gått m.m..
Å stegräknaren är nästintill EXAKT :)

I viktprogrammet skriver man in varje gång man har gått ner i vikt, så man ser när det går framåt.
Där ställer man även in från början hur mycket man väger, hur mycket man vill gå ner och hur många veckor man vill göra det på.

Är supernöjd, funkar jättebra ju :)

Kommentarer
Postat av: neta

Låter kanon det där....

2011-06-17 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0