En liten nystart på mitt sunda liv

Smyger sakta men säkert på mitt mera hälsosammare liv igen.. har ätit alldeles för mycket dåligt den senaste tiden. Och här i Oslo har jag hittat mitt nya favoritknäcke, med sesamfrön! Det är så gott!




Och sen eftersom jag har en tarmsjukdom som gör att min mage blir lite kinkig till å från så ska jag nu försöka att motverka det. Omega 3 funkar bra å jag har ätit fiskoljetabletter förut, men nu tänkte jag testa den nya Krilloljan får se om det funkar lika bra eller bättre?

Så dom här små bruna godingarna ska jag nu ta minst en om dagen, när jag tog ut en tablett spred sig en doft av fiskmat... fast hellre det än att gå å rapa rå fisk hela dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0