God morgon med grönt té

God morgon!



Vaknade när gubbarna ute började att jobba vid sju-tiden. Kanske är bra att ha dom där så försover man sig troligen aldrig..
Börjar min morgon nu med grönt té framför datorn, sen sitter jag beredd i träningskläder å ska ta en promenad som jag har lovat mig själv.
Jag brukar ha bäst motivation precis när jag har vaknat så det är lika bra att köra på direkt.
Det är väldigt skumt med tanke på att jag är rätt trött på morgonen, men motivation till olika saker finns iallafall :)
Så snart när tét är uppdrucket så sticker jag iväg nån timme...


Armband jag köpte på marknaden:


"Lyckoarmband", får se om jag får nån extra lycka när jag har det på mig :)


Nej nu måste jag vidare i livet ;) Ut på promenad nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0