Norsk 1-årsdag :)


Ikväll ska vi ut å äta å fira att vi har bott i det här härliga landet i 1år nu! Egentligen var det redan 6:e men då var vi i Bulgarien å det flög lite ur huvudet, så nu är det dags att fira när vi kommit hem ;) Det är faktiskt ändå lite komiskt att jag hamnat här med tanke på att jag sagt att jag aldrig ska flytta hit, utan någon egentlig anledning. Kanske för att om jag ändå ska lämna landet så kan det få bli något riktigt exotiskt, fast Oslo klarar nog att fylla upp den biten på något vis ändå :) Dock utan palmer.. Så jag erkänner att jag hade fel.. Norge är fantastiskt! Norrmän är goa (oftast :)) Å det är värt att firas! :D

Kommentarer
Postat av: Neta

Hoppas Ni får en god pizza... och ev en öl...

2011-09-24 @ 13:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0