Jag kan se bort till Holmenkollen..


..tror jag..
Den lilla vita grejen på bilden lyste upp idag för första gången, har aldrig sett den förut.
Det måste vara Holmenkollen.
Lite som berget på Teneriffe som man kan se från Gran Canaria i ett visst väder.

Jag kan ju ha fel så klart, men vad skulle det annars vara.



Sen hann jag med 1 1/2 timmes solning idag innan himlen täcktes av en massa moln.
Suduko-boken, det enda man egentligen behöver för en perfekt dag ute i solen :)




Så nu när det ändå är molnigt sitter jag å laddar batterierna för lite promenad istället.
Det bara sprudlar energi av mig sen sommarvärmen kom :) Orkar inte med att sitta still, det är ju så härligt att vara ute.

Kommentarer
Postat av: neta

Bor Ni åt det hållet så måste det nu vara det Du ser...

2011-05-11 @ 14:38:52
Postat av: Vicki

Hehe Kollade på kartan å ja det måste vara det :)

2011-05-11 @ 14:50:22
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0