Kommer sakna "mina barn" massor!



Det var tydligen min sista dag idag på dagiset, det är så jäkla tråkigt. Jag hade verkligen kommit in i allting å lärt känna det flesta av personalen på hela huset, lärt mig barnens personligheter, vilka som är lite extra känsliga å vilka som spelar lite teater för att få uppmärksamhet, vilka man får säga till lite extra, vilka som gillar bus, vilka man ska ta det lite lugnare med m.m m.m
Har till å med lärt mig deras kläder ^^ Både ytterkläder å innekläder, det enda jag inte hade riktig koll på var vart deras klädplatser var.. jag vimsar fortfarande runt mellan det två rummen i hallen å letar vart deras kläder ska hänga haha
Fast jag fick ju två veckor extra än vad jag skulle ha från början så det kan jag vara glad över, fast det resulterade ju i att man blev lite för fast vid dom.. =/
Men det har vart riktigt kul dom här veckorna och dom skulle ringa mig när dom behövde vikarie.. har man haft den bästa så vill man ju inte nöja sig med nån annan sen ;D *skämtar väldigt mycket nu*
Jag undrar bara vad som händer nu.. nu är ju liksom dörren öppen för vad som helst.
Får se till veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0